Știți care e diferența dintre un extraterestru și un italian?

 

Dacă încercăm să imaginăm / creem o muzică extraterestră s-ar putea să găsim și niște concepte muzicale diferite de formulele noastre melodice.

De exemplu Karlheinz Stockhausen  „Oktophonie”, de prin anii 90-91.

Alte formule  experimentează  Adrian Budrițan, în „Sunday Modular Patching 1”

În categoria „muzică de film” avem și autori care compun și propun muzica de film. Ea are rolul său foarte activ în cinematografie, de aceea alegerile editorului muzical și acordurile regizorului sunt decisive pentru imaginea de ansamblu a filmului.

O astfel de propunere pentru un „Alien”, ce nu a fost aleasă oficial încă, o găsim aici:

Pornind de la secvențe de sunete dintr-un film Alien, un introspectiv creator de muzică, cu pseudonimul CO.AG,  a creat o posibilă arie extraterestră.

Totul e bine când întâlnim o armonie cosmică, chiar dacă ei sunt invadatori:

September 87 – Bad Dream Baby au o interpretare synth-pop drăguță, ca în anii 80, realizată în colaborare cu un extraterestru.

Turbo Knight – Metahumans este tot din registrul synth, new retro wave.

Din alte lumi ne vin aceste sunete și imagini:

ET bass de la Niereich,

Space Groove, cu o muzicalitate cu adevărat extraterestră.

Ea este din Lună, cu un british pop amintind de David Bowie:

Din jazz-rock extragem un album Ajja & Cosmosis:

Revenim la terrienii noștri, mai mult sau mai puțin cu picioarele pe Pământ. Cu Dennis Lloyd