„Am vrut să evit abordarea etnomusicologică sau să creez muzică de fundal. Așa că am conceput un fel de cutie de instrumente care conține elemente muzicale – orchestrale și electronice – destinate să recreeze sau să evoce timbrul sunetelor naturale, la care am adăugat sunete din mediul înconjurător și, în cele din urmă, surse etnice (voci, cântece și instrumente) din sunete ale arhivei ale Muzeului de Etnografie din Geneva (MEG). M-am apropiat de Amazon cu respect, într-un mod poetic și impresionist. Am ales elementele vocale și sonore în dimensiunea lor evocatoare, mai degrabă decât să încerc să fiu fidel unui anumit grup etnic. Mi s-a părut interesant să fantazez pădurea. Poartă cu sine o imaginație puternică; atât pentru occidentali, cât și pentru amerindieni. Această muzică evocă și o formă de nomadism, de parcă sunetele apar și dispar în timpul unei migrații. Era necesar să ne întoarcem la principiile orchestrării sunetelor naturii, să lucrăm din sunete care se succed la întâmplare, dar care pot compune o armonie sau o disonanță. Și ca în orice simfonie, opera are momente de claritate sau tensiune. ”