Muzica de film este o parte importantă a emoțiilor înregistrate de noi în decursul experiențelor noastre, pe perioada apartenenței noastre vremelnice la civilizația umană terrană.

Klaus Badelt compune o piesă „clasică” pentru filmul „The Time Machine” (2002):

Explorarea spațiului o fac compozitorul de muzică ambientală  Anthony Gonzalez din cunoscutul grup M83 si Joseph Trapanese, pentru filmul „Oblivion”:

Din seria fiction de filme Transformers vă recomand  The Score – ”Arrival To Earth” de Steve Jablonsky:

Pentru „Blade Runner” ediția 2017 vă recomand din coloana sonoră:

Din „Alien Convenant” răzbate un aer sumbru, misterios :

In „Prometeus” se îmbină o atmosferă mitică presărată pe alocuri cu tensiune dramatică:

„Marțianul”  ne apare într-o dinamică susținută orchestral, mai bogat construită structural:

Pentru „Elysium”, tehnologia viitorului este puternic militarizată:

O lume diafană ne transpare sub bagheta lui Hans Zimmer, într-o operă de excepție, „Interstellar”:

Nu știm dacă ne va aștepta o stea  la capătul experienței noastre terriene, dar ne-ar plăcea să ne construim undeva o lume, numai a noastră. Lucru pe care compozitorii îl realizează, deja, de aici.